Изберете държава: Europe Deutschland Francais Francais Francais

 

Каската се състои основно от:

1) Външна обвивка

2) Вътрешна обвивка

3) Материал, които осигурява комфорт

4) Система за задържане

5) Закачалки

6) Визьор

Материал, които осигурява комфорт

Материалът, които осигурява комфорта на каската e полиуретанова пяна. При някои модели е използвана специална вътрешна материя – “Dry cool”, която изсъхва невероятно бързо и отвежда изпаренията и топлината за много по-кратко време спрямо обикновените материали. В комбинация със структурата отвътре, вътрешната облицовка предоставя уютно и комфортно пасване, което е много важно за характеристиките на каската. Луксозната абсорбираща вътрешност диша и отвежда влагата. Различните по дебелина пластове се напасват между размерите, което осигурява точното прилепване към всеки. Цялата вътрешност се пере много лесно на място, просто се почиства с мек сапун и хладка вода, изплаква се добре, и се оставя да изсъхне за един ден, далеч от пряка слънчева светлина или близост до печка. Някои модели на Arai имат вътрешна част, която може да се премахва напълно или частично, което улеснява още повече почистването на каската. Необходимо е просто да поставите вътрешната част в пералната машина като изберете най-подходящата програма, съобразена с материята.

Механизъм за заключване

В случай на неприятен инцидент, може да сте изложени на удари, които идват от всички посоки. Някои от тях могат да доведат до вдигане на каската от главата. Функцията на заключващия механизъм е да задържи каската на главата, в случай на инцидент. Абсолютно необходимо е каишката на подбрадника да е здраво затегната, държейки плътно вашата каска, където и да карате. Известният и патентован от Арай, ‘Double-D’-двойно Д обтягащ пръстен е добре познат, и въпреки че е общо приет, от дълго време се приема за най-добрият заключващ механизъм в индустрията за каски. Той е задължителният заключващ механизъм в много състезателни дисциплини, включително Moto GP. Плоските и Д-образни пръстени пасват гладко срещу брадичката, без движещи се части,без ръжда, и просто издърпване на езичето е достатъчно да освободи закопчалката. Механизмите, освобождаващи се с едно движение са познати на пазара, но могат да са неизправни при замърсяване- влагата, маслото или ръждата влияят на заключващия механизъм.

Потребителят може да си мисли, че каишката на подбрадника е захваната сигурно, докато всъщност, заключващият механизъм не е затегнат правилно. Друг недостатък на бързоосвобождаващия механизъм е, че може да се притисне некомортно срещу челюстта, когато каишката е плътно затегната. Затова Арай е разработил плосък Д-ринг /пръстен/, гладък към захващащата си част, премахвайки натискът, причинен от обикновените закопчалки и осигурява сигурно захващане. Друго предимство на Д-ринг закопчалката е фактът, че всеки разбира как функционира и лесно може да бъде освободен в случай на инцидент. Каишката на подбрадника е покрита с плат, направен от здраво преплетен найлон и закрепен с нитове от неръждаема стомана. Тя има мълък червен бутон, за да се захване краят и, и може да се захване само, ако каишката е захваната правилно. Може лесно да се забележи ако бутонът е затворен без преминаване през двата Д-ринга, защото каишката ще се чувства отпусната/хлабава/.Червена освобождаваща лента позволява лесно отпускане на каишката, дори и при носене на ръкавици. Одобрителният етикет и датата на производство на вашия Арай са закрепени на заключващия механизъм. Оранжевата одобрителна лепенка на стандарта ECE 22-05 е зашита на каишката. Датата на производство е отпечатана на лявата каишка или лазерно гравирана на стоманената Д-ринг закопчалка. Представена е като код, съдържащ месеца на производство, следван от годината. Например, 04/11 означава дата на производство април 2011.

Държачи

Механизмът на визьора на Арай е покрит от задържаща пластина. Това е направено с определена цел. Държачът на повечето визьорни системи е по-лесен за правене: прост, дълбок плосък отвор в корпуса, задържа механизма на визъора. Но опитът на Арай ни е доказал, че тези дълбоки отвори /някой от тях с дълбочина до 12мм/ не са добра идея, защото всеки слой от интерьора трябва да е направен по-тънък и здрав, в определената част, или корпусът трябва да се направи по-голям, за да побере по-плътен и мек материал.

Но по-важното, дълбоките отвори могат да имат остри ръбове,което може да спре търсеното равномерно разпределение на енергията при удар, по естествената форма на външната част. Системата на държачите на Арай ни позволява да запазим плитък отвор, /голяма част от водещия механизъм е във самия визьор/, с обли форми, така че енергията да преминава по-гладко по цялата форма на корпуса. Задържащата система не е лесна за проектиране или евтина за производство: повърхността на корпуса под жлеба продължава триизмерната форма на корпуса със серия от сложни форми, които до подхождат на пластината и механизма на държачите.

 statement-11

Визьор

Сам по себе си, визьорът Арай може да не изглежда много забележително, но същност е такъв. Състои се от невероятно здрав поликарбонат, направен или чрез термопластично нагряване или чрез отливане под налягане. Всички визьори Арай са оформени аеродинамично, и са оптически правилни/верни/ и с 3D форма, за по-добра визия и по-малко изкривяване и защита от UV лъчи. 3D формата следва гладко линиите на външния корпус, докато осигурява превъзходни оптически възможности. Високо устойчив на надрасквания той се предлага в няколко цвята, опушени нюанси и огледални повърхности. Системата “demist lock” пречи на изпотяването на визъора. То много ефективно се спира с използването на опционален /стандартен за някои модели/ „Pinlock” вътрешни плаки. Смяната на визъора може да стане за няколко секунди, без всякакви инструменти, благодарение на системата LRS /система за освобождаване с лостче/. За състезателни нужди са налични 2D визьори с шипчета /с цел да се откъсват/.

SAI визьор

Следващата генерация Moto GP са изпробвали Super AdSiS “I” визьор, увеличен с 5 мм от двете страни и предлагащ най-широката периферна визия в бранша. Ръбовете по горната част на корпуса правят плавен прехода между визьора и корпуса, намалявайки шума от вятъра и пробива в случай на инцидент.

Max Vision с челни отвори

Визьорът Arai Макс ВижънВижън с челни вентилационни отвори осигурява защита срещу замъгляване. Вградените лещи против мъгла са поставени на специална оригинална SAI Arai кухина във визьора, размерът на вътрешните лещи може да се увеличи до максимум, без да се нарушават формите. Подобрявайки вашата видимост на пътя, уникалната Макс Вижън включва: – Пълна интегрираност и заменяемост; – Специално проектирани вътрешни „ Pinlock” лещи, специално проектирани за Макс Вижън визьора и са със 100% UV защита; – Лесно почистване и поставяне; – Минимални ефекти „невярна светлина”; – Вътрешните лещи са направени от порест, влагоабсорбиращ материал; – Система от два визьора с херметична камера, увеличава устойчивостта на замъгляване; – Челни въздушни отвори; – Увеличено зрително поле; – Сменяеми с различни цветове

Впечатляващо чистото зрително поле, заедно с доказаната устойчивост на замъгляване на Pinlock лещите има много предимства при всякакви атмосферни условия. Arai Макс Вижън се предлага с прозрачни Pinlock лещи, а сменяеми или оцветени, са налични при вашия Arai дилър.

© 2019arai logo small Arai Helmet (Европа) B.V. | Всички права запазени | Правна и юридическа информация | Контакт | Вносители | B2B портал | Медии | Последвайте ни на:   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe FacebookRSS feed

Ограничените гаранционни и сервизни услуги на Arai се предлагат на клиенти, закупили каски само от нашите оторизирани търговци. Каска Arai, която Ви е предложена от неоторизиран дилър (особено през Интернет), може да е фалшива, повредена или открадната. В тези случаи, Arai не носи отговорност за вашата покупка.