Изберете държава: Europe Deutschland Francais Francais Francais

 

Arai Иновации

Ако обмисляте закупуването на нова каска, сигурно ще се запитате: наистина ли в наши дни може да има толкова голяма разлика в качеството, което различните марки предлагат? И ако има , то няма ли разликите да бъдат прекалено малки? Отговорите са и да, и не. Простата истина е, че докато в дейсвителност има много каски, все още има само един Arai. Нашата технология, философия и страст е това, което ни прави наистина различни. В светът на Arai иновациите не идват от маркетинговия отдел, а от дълга десетилетия история в грижата за едно единствено нещо – пилотите. Arai е създател на многобройни иновации, които усъвършенстват постиженията-на пътя или на пистата. Нашата страст към каските ни кара непрекъснато да развиваме нашите шлемове, в резултат новаторските ни технологии, които служат на лоялните ни клиенти по целия свят. Някои от плодовете на усилията ни за проучване и развитие, могат да се видят на тази страница.

PB-SNC® Патентована Консрукция на корпуса

PB-SNC е най-новата и напреднала фибро-стъклена конструкция на корпуса. “PB” е съкратено от „периферно опасване”. Тази система оригинално е била развита за каските от Формула 1 и се състои от подсилващ пояс през каската, точно над отвора за визьора, давайки на външния слой по-голяма сила и устойчивост. “SNC” е съкратено от „структурна композитна мрежа”. Тя представлява структурна мрежа от подсилващ материал, вграден между специалните „ScLc” слоеве. Специално разработените нишки свързват слоевете по-неподвижно, за допълнително увеличаване цялостта на корпуса и управление на въздействащите сили. PB-SNC помага повече тежест да бъде премахната от горната част на корпуса, намалява общото тегло на каската, като намалява центъра на тежестта, което води до по-добър баланс и намалява умората, с цел по-добър комфорт.

Свръх ивица

„Бронята” е подсилена ивица, която опасва долната част на корпуса, добавяйки сила и намалявайки центъра на тежестта на каската.

Eстествена форма на корпуса

Органичната форма на външния корпус на Аrai предлага по-естествен вид, уплътнява по-добре и съответства повече на естествената форма на главата, което увеличава комфорта, пасването и помага за намаляване на завихрянето от вятъра.

Хибридна вътрешност от EPS пяна с различна плътност

Вътрешната структура на Аrai включва до 5 различни слоя защита, защото човешката глава се нуждае от различно разпределение на удара в различните области. Според проучването ни, Аrai е един от малкото производители на каски, които комбинират до 5 различни слоя в EPS вътрешността, като един единствен компонент, вместо да се събират няколко различни по плътност слоя, за да се направи последната част.

Аrai вентилационни системи

Изключителните вентилационни системи на Аrai създават ефективна вентилация и комфорт: – Свеж въздух за каращия; – Свеж и комфортен интериор; – Премахване на изпотяването, влагата и топлия въздух; – Намалява замъгляването от вътрешната страна на визьора. Големите превключватели позволяват оперирането с тях с една ръка, дори и с ръкавици. Успешният страничен ефект на вентилацията на шлема Аrai, намалява много успешно нивото на шума в каската: завихрянето, което предизвикват намалява вакума зад каската, който е основен източник на шум.

Дифузерна система

Дифузерната система на Аrai включва входящи и изходящи отвори, за да се увеличи ефикасността на въздушния поток, изтеглянето на топлия и влажен въздух навън от вътрешността на каската и намалява завихрянето на въздуха. Навлизането на насрещния въздух в дифузера създава вакум между него и външната част на шлема. При този увеличен въздушен ефект, топлият въздух е бързо изведен навън от каската през отворите за въздух, и напуска дифузера през изходящите канали, които при необходимост могат да бъдат затворени.

Въздушен проводник

Особено ефикасният, съставен от една част, входящ/изходящ заден отвор усилено извежда топлия въздух от интериора, и фукционира подобно на дифузера.

Челни отвори за вентилация

Само каските Аrai предлагат специални челни отвори, поставени във визьора, свежият въздух може да влезе директно в челната област, а за някои модели – и около слепоочията, без нужда от дупки в критичната челна зона на корпуса, или удароабсорбиращата вътрешност.

Патентована DUAL-PIVOT® вентилация на брадичката

Вентилацията на брадичката има три позиции и помага в изсушаването на визьора и предлага свеж, студен въздух на пилота.

Вентилационни отвори при устата

Работи заедно с вентилацията на брадичката, за по- свеж въздух във вътрешната част на визьора, като в същото време насочва топлия въздух надолу и далеч от него.

FFS: Система на свободен поток

Тази уникална характеристика на Аrai прави възможно използването на патентованата dual-pivot®вентилация на брадичката и работи със спойлера на брадичката и интегрирания кръгъл дизайн около врата, създавайки въздушен поток под шлема, което намалява шума на вятъра и завихрянето, докато ускорява излизането на топлия въздух от лицевата част.

„Dry cool” материал на вътрешността

Напълно заменяемия и перящ се „Dry cool” интериор е разработен и тестван в Moto GP. Използва микро водни отворчета за по-добър влаго и топлинeн трансфер от главата към въздушния поток, и изсъхва много по-бързо от обикновените материи. Пази главата ви по-хладна и суха по време на дълго каране.

Сменяема вътрешност

Определени модели на Аrai предлагат напълно или частично сваляща се вътрешност, която може да се почиства с мек сапун и хладка вода, изплаква се добре и се оставя да изсъхне за един ден, далеч от пряка слънчева светлина или близо до печка. Налични са различен размер дебелини, който да могат да паснат точно на всеки пилот.

 statement-21

LRS система на визъора

Лостовата система за освобождаване на Аrai прави възможна смяната на визьора за секунди, без инструменти или махане на страничните жлебове. Почистването или смяната е по-лесно отвсякога.

PINLOCK щит/плака освободен от замъгляване

Вътрешната плака ефективно спира замъгляването и запотяването на визьора, дори и при най-екстремни и влажни условия. Може лесно да се сменя и почиства. Стандартна е за някои модели.

MAX VISION с челни вентилационни отвори

Аrai е първият прозводител представил визьорът MAX VISION, осигурявайки чиста от замъгляване визия. Вградените лещи против мъгла са поставени в специална SAI Аrai кухина във визьора. Размерът им може да се увеличи до максимум, без да се нарушава формата. Това увеличава вашето зрително поле на пътя.

Широк SAI Визьор

Следващата генерация Moto GP тества Super AdSis “I” визьор увеличен с 5 мм от всяка страна и предлага най-широката периферна визия в бранша. По-широкия отвор за очите, предлага по-добро усещане в градския трафик, по-бързи времена за обиколка на пистата и увеличено усещане за „отвореност” вътре в каската. Ивиците по дължината на горния ръб на корпуса предлагат плавен преход между визьора и каската, намалявайки шума от вятъра и проникването/пробива в случай на инцидент.

„Свалящ се надолу” аеродинамичен спойлер на брадичката

Направлява въздушния поток около долния ръб. Заедно с вентилацията на брадичката и системата за свободен поток, е оптимизирана аеродинамиката в долната част. Минимизирани са шума на вятъра и завихрянето, за повече защита срещу теченията.

Патентовано въздушно крило

Тествано и проектирано в Moto GP, за да намали значително въздушното съпротивление, завихрянето и „блъскането”, и така дава повече комфорт и допълнителна максимална скорост. Подобрява стабилността на шлема при високи скорости или при рязко спиране, и намалява шума. При моделите RX-7 RC and RX-7 GP се регулира в 5 различни ъгъла на атака, за да пасне на всяка позиция на каране.

Патентовано комфортно “DOUBLE-D” устройство

Знаменитият Аrai „DOUBLE-D” пръстен, въпреки че е конвенционален, е задължителен заключващ механизъм в много състезателни дисциплини, включително Moto GP. Плоските D-образни пръстени пасват плавно срещу брадичката, без движещи се части, без проблеми с ръжда. Просто издърпване на етикетчето/езичето е достатъчно да освободи закопчалката.

Аварийна освобождаваща система

Тази сега копирана иновация на Аrai е била специално проектирана да осигури по-лесен достъп до ранения ездач. С издърпването на оранжевите езичета, интегрирани във възглавничките, уплътнителите на бузите се изваждат навън. Това осигурява много място в каската, правейки я по-лесна за махане от обучени спасители и медицински персонал и намалява риска от допълнителни наранявания.

Устойчивост на удар

Всички каски Аrai са тествани за удар, въпреки че това не се изисква от европейските стандарти за каски. Тестът се извършва с 3 килограмов тестов конус, който удря каската от 3 метра височина.

5 години ограничена гаранция

Всички каски Аrai са с гаранция срещу дефекти в материалите и изработката и могат да бъдат обслужени от оторизиран сервиз само при правилна употреба от първия собственик за 5 години от датата на първото използване, но не повече от седем години от датата на производство.

ECE 22-05 и SNELL M2010

Аrai е единственият производител, който предлага модел, който покрива и двата стандарта. И не един, а два модела на Арай са напълно одобрени от тях: RX-7 GP и RX-7 RC.

© 2019arai logo small Arai Helmet (Европа) B.V. | Всички права запазени | Правна и юридическа информация | Контакт | Вносители | B2B портал | Медии | Последвайте ни на:   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe FacebookRSS feed

Ограничените гаранционни и сервизни услуги на Arai се предлагат на клиенти, закупили каски само от нашите оторизирани търговци. Каска Arai, която Ви е предложена от неоторизиран дилър (особено през Интернет), може да е фалшива, повредена или открадната. В тези случаи, Arai не носи отговорност за вашата покупка.