Изберете държава: Europe Deutschland Francais Francais Francais

 

Анатомично проектирания външен корпус на Арай пази вътрешния абсорбиращ слой/и следователно и главата ви срещу:
- Проникване
- Ожулване
- Първоначални и повтарящи се удари
- Атмосферни условия
Super fibreThe backbone of every Arai helmet is the ergonomically shaped outer shell. Arai outer shells are completely handmade by dedicated craftsmen out of several types of ‘Super Glass Fibre’ carefully blended together in different constructions. ‘Super Glass fibre’ is an exclusively by Arai developed reinforced resin material and is one of the best glass fibres for strength. It was originally developed for space and army defence technology. The specific gravity of Super Glass Fibre is 2.4 and it is up to 40% stronger for extension and bending resistance than normal fibreglass. Arai was one of the first manufacturers in the industry to use Super Fibre for helmet outer shells.

Please note: Even the basic Arai outer shell is made out of one layer of Super Fibre, but is often specified within Arai brochures and technical information as ‘Standard Glass fibre’.

Смола

Техническото проучване на Арай не е само за нишките, но също и за другите материали, необходими за цялостна конструкция на корпуса/чрез използването на определени сурови материали/, който са леки, но здрави.

Смолата е важен фактор за здравия и лек външен слой. Не само суровите материали, но също и смолите са ключовете за направата на силни, здрави, но леки корпуси. Основно, има два вида смоли:

1. Втвърдена с термонастройка /корпуси от фибро стъкло/ 2. Втвърдена от околната температура /поликарбонат или ABS корпуси/

Смолата, която Арай използва за производство не е обикновената смола, коята обичайно се среща на пазара. Тя е направена чрез смесване на няколко различни марки и видове смоли, за да се получи невероятна здравина /до 10-15 %/ с избрани сурови материали.

Конструкции на външния корпус

Външните корпуси на Арай са конструирани по няколко различни метода:

Всеки невероятно здрав и лек външен корпус се състои от не по-малко от 11 прецизно нанесени слоеве от първокласен фибро карбон. Технологията на RX-7 RC е базирана на тази на каската за автомобилни състезания GP-6 RC, която е била специално разработена за Формула 1. Външният корпус от фиброкарбон е подсилен с PB-SNC. PB е съкратено от „периферно опасан”. Тази система е била оригинално разработена специално за каските във Формула 1 и представлява подсилващ пояс около каската, точно над отвора за визьора, давайки на външния корпус още повече здравина и якост. SNC е съкратено от „Структурна композитна мрежа” и включва структурна мрежа за подсилване на уникалните слоеве фибро-карбон. Това е специално разработена слоевете по-неподвижно за да подобри още цялостта на корпуса и управлението на енергията при удар. PB-SNC помага повече тегло да бъде премахнато от горната част на корпуса, намалявайки общото тегло на каската, докато сваля центъра на тежестта , и в резултат на това по-добър баланс и намаляване на умората, за повече комфорт.

Патентована PB-SNC® Конструкция PB-SNC is Arai’s newest and most advanced Fibre Glass shell construction. ‘PB’ is short for ‘Peripherally Belted’. This system was originally developed for the special Formula 1 helmets and consists of a strengthening belt across the helmet, just above the visor opening, giving the outer shell even more strength and stiffness. ‘SNC’ is short for ‘Structural Net Composite’ and incorporates a structural net reinforcing material embedded between Arai’s exclusive ScLc layers. The specially developed strands bond the layers more rigidly to further improve shell integrity and impact-force management. PB-SNC allows for more weight to be removed from the top of the shell, reducing overall helmet weight , while it lowers the centre of gravity, resulting in better balance and reduced fatigue for more comfort.
ScLc (Super Complex Laminate Construction) 40% stronger than standard fibre glass in extension and bending resistance. Two layers of Super Fibre, one middle layer of special fibre. The middle layer consists of a very special material, a very strong and light chemical fibre exclusive to Arai. cLc (Complex Laminate Construction) Two layers of Super Fibre, one middle layer of composite fibre form a light yet extremely stiff and strong shell. This middle fibre is light and strong and better suited for production in larger numbers. SFL (Super Fibre Laminate) One layer of Super Fibre. This is the basic Arai outer shell and is therefore sometimes referred to as ‘Standard Fibre’. Super Fibre provides more comfort than other shell materials, yet is still strong and lightweight.
Символи на вътрешността Полупрозрачният корпус е характерен за Арай. От вътрешната страна могат да се открият определени символи, числа, думи и др. След като корпусът бъде боядисан, и оборудван с EPS ударо-абсорбираща вътрешност заедно с комфортен слой, много малко вероятно е някой да ги види. Въпреки това тези специални отбелязвания имат специален смисъл и за собственика и за производителя на каската. Всеки знак и код разбира се има специално значение, така от тях може да се осигури следната информация.: 1. Този корпус е преминал две строги инспекции за качество 2. Личното задължение, отговорност и гордост, които следват от написване на собствено име върху продукта.

Когато погледнете отвътре външния слой, ще видите:

‘800 OK 6’

800 е теглото на черупката в грамове, OK 6 е утвърдителен номер, написан само ако корпусът е преминал първоначалната инспекция.

‘69397’

Цифрата 6 е личният индетификационен номер на инспектора на корпуса. ‘9397’ е днивният сериен номер, който нараства с една цифра всеки ден от както Арай е започнал двойната инспекции на корпуса /една в департавента за отливане, и една във финалния етап на инспекция от качествения контрол.

‘UE 86 X 7A’

Този код представлява заводското име за този вид корпус.

‘Sawada – Proud on his craftsmanship’ | Савада – горд с майсторската изработка

Написано с японски символи, ще видите името на човека, който е отлял корпуса, в този случай- Савада-сан. Ъпреки че повечето собственици на Арай никога няма да го видят, майсторите на Арай са горди да поставят знак на работата си и това е разликата между Араи и другите каски.

Знаците се откриват на всички каски Арай. Не съмнявайте, че те са там, можете да проверите сами, но ще трябва да разделите каската на части, за да ги намерите!

© 2019arai logo small Arai Helmet (Европа) B.V. | Всички права запазени | Правна и юридическа информация | Контакт | Вносители | B2B портал | Медии | Последвайте ни на:   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe FacebookRSS feed

Ограничените гаранционни и сервизни услуги на Arai се предлагат на клиенти, закупили каски само от нашите оторизирани търговци. Каска Arai, която Ви е предложена от неоторизиран дилър (особено през Интернет), може да е фалшива, повредена или открадната. В тези случаи, Arai не носи отговорност за вашата покупка.