Изберете държава: Europe Deutschland Francais Francais Francais
apparel_page

Пасване развито в състезания

Благодарение на многото години състезания, Арай е спечелил силна подкрепа между много състезатели. Има две основни причини за тази лоялност:защитните характеристики на Арай и неговия комфорт.

Ние достигнахме това високо ниво на комфорт, вземайки индивидуални мерки от много състезатели, по този начин събрахме ценна база даннив многото години в MotoGP, WSB и Формула 1. Резултатът е пасване, което е толкова комфортно, но в същото време сигурно захващане на цялата глава, на този, който я носи.

Състезателите оценяват този невероятен комфорт и сигурно пасване: повечето от половината от стартовата решетка във Формула 1 носи Арай. В най- взискателния от всички автомобилни спортове, условията са екстремно сурови/тежки, като всяко състезание продължава почти два часа.

Забележителното е, че някой от пилотите с Арай във Формула 1 носят стандартен размер каски, които не се нуждаят от никакви модификации. Този факт показва перфектното ниво на комфорт, който Арай може да предложи.

Формула 1 пилоти

FOTO: LUKAS GORYS, 25.11.2012, SAO PAULO (BRASILIEN):Има още причини защо пилотите от Формула 1 обичат техните каски Арай. Според информацията на нашия състезателен сервизен персонал, пилотът във Формула 1 Дженсън Бътън бил свикнал да носи каска от друга марка. Но след всяко състезание, той страдал от известно напрежение и частична болка около главата. Веднъж той пробвал Арай, не страдал от болки повече и оттогава носи Арай.

Бившият японски пилот от Формула 1 Укио Катаяма, отбелязал, че трябвало да с ръка да бута каската си назад, след силно спиране. G-силата създавана от намаляването за шикана, след високоскоростна права натискала натискала неговата предишна каска да се измества от главата. Откакто започнал да носи Арай, той не трябвало да прави това и оттогава той не носел друга каска във Формула 1 освен Арай.

FCS: комфортно и сигурно пасване

sizingСистемата на Arai за чертите на лицето(FCS) предоставя комфорт и сигурно напасване, което е добре прието сред пилотите от Формула 1. Основно е получаването на стабилно захващане при скорости над 300 км/ч, да задържи каската над долната челюстна кост, а не на бузите. Вторият ключов фактор е вътрешната конфигурация на EPS слоя, който да е максимално близо до формата на човешката глава. Конструкцията е направена от гъвкава базова пластина по протежение на формата на бузите с еластична пяна, която има ролята на пружина зад тази пластина предлагаща комфорт зад тази основа. Тази система предлага комфорт и стабилност, дори срещу фронтален вятър при каране с висока скорост, тъй като подкрепя и задържа каската на долната челюстна кост.

Освен това, тази гъвкава структура прави много по-лесно слагането и махането на каската.

FCS ще удължи живота на каската. Повечето каски се нуждаят от регулиране когато се използвани определено време. Някои от тях дори могат да започнат да стоят хлабаво около тилната област. Моделите на Арай с FCS стоят сигурно на главата, в долната част на каската, без да се губи пасването в тилната област.

© 2018arai logo small Arai Helmet (Европа) B.V. | Всички права запазени | Правна и юридическа информация | Контакт | Вносители | B2B портал | Медии | Последвайте ни на:   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe FacebookRSS feed

Ограничените гаранционни и сервизни услуги на Arai се предлагат на клиенти, закупили каски само от нашите оторизирани търговци. Каска Arai, която Ви е предложена от неоторизиран дилър (особено през Интернет), може да е фалшива, повредена или открадната. В тези случаи, Arai не носи отговорност за вашата покупка.