Изберете държава: Europe Deutschland Francais Francais Francais

F.A.Q.

1. Разрешено ли е боядисване на каската и използването на стикери?
Боядисването на каска Arai е разрешено (вижте инструкциите в ръководството), но преди боядисване премахнете всички пластмасови (поликарбонатни) части. Да НЕ се махат гумените уплътнения и да се покрие цялата вътрешност на каската, за да се избегне повреда на вътрешната част в следствие на агресивните химикали при боядисване . Самозалепващи се стикери (“лепенки”), могат да бъдат използвани върху каската, те нямат никакво влияние върху материала. Не премахвайте вътрешната облицовка, подбрадника и не режете гумите при никакви обстоятелства!
2. Защо всички каски Arai имат пръстеновидна ‘Double D’ закопчалка?
В момента ‘Double D’ е най-сигурния начин за закопчаване на каска. А така наречената бърза закопчалка може да се повреди или натрупването на мръсотия вътре може да повлияе на функционирането на устройството. Не забравяйте, че Гран При състезателите са задължени да използват подобна система (“Double D”) при състезания!
3. Има ли предвидена вентилация при визьора?
Да, на горния ръб има два вентилационни отвора, които могат да се отварят и затварят за вашия комфорт. За да се избегне замъгляването при ниски скорости по време на влажни условия, заключването за мъгла може да се използва, за да създадее тесен процеп между щита и шлема. В “отворена” позиция визьора все още ще бъде заключен, за да се избегне отварянето му при по-високи скорости.
4. Какво е предназначението на силиконовата течност в кутията на каската?
Това е смазка за пластмасовите части, използвана в системата на визьора. Течността от силикон се използва също така и за поддържане на гумата при отворите, за да я запази гладка и еластична. Моля, използвайте я много пестеливо и според инструкциите в ръководството. НЕ използвайте върху никакви други части (особено върху визьора), освен посочените в ръководството.
5. Защо каската Arai пасва толкова добре?
Arai използва 5 различни размера коруби, това дава правилния размер каска за всеки наш клиент. Най-малкият размер е XXS, размер 51-52. За всеки два размера има специфичен размер коруба, започващ с XS (53-54) до XXL (63-64). За клиенти с наистина големи глави, ние произвеждаме коруба XXXL , която покрива размерите 65-66. Вътрешната коруба е направена за всички размери , но има различни размери за Европа, за Америка и за Азия. Освен това Arai имат две различни форми на каски за различните форми лица : L-тип и G-тип, който е по-овален и дава повече пространство за лицето.
6. Какви са възможностите за вентилация?
Вентилация може да бъде постигнато чрез дифузер, чрез Twiter, канали IC / DDL и Delta въздуховоди / Формула Duct 2 система. Delta въздуховодите в комбинация с Formula Duct-2 също са на разположение като резервни части за различни други модели. Вентилационни клапи има също така и на щита и предпазителите за устата. Вентилацията на предпазителя за уста осигурява въздушен поток вътре във визьора. Въздушните клапи в задната част на шлема, предлагат възможно най-добрата вентилация за комфортно каране.
 
7. Шумни ли са каските Arai?
Усещането за ‘шум’ в каската е персонално изживяване. Един човек може да се чувства комфортно с определено ниво на шум, докато друг ще го преживява много неприятно. Източникът на шума в каска е най-вече от околната среда (вятър, трафик, мотоциклет). Но също така позицията на водача на мотора и конфигурацията на мотора са важни. Стъклото, предпазващо от вятър, и аеродинамичната форма имат голямо влияние върху нивото на шума във вътрешността на каската, защото те ще повлияват на турболенцията около каската. И затова турболентността в задната част на каската е причина за най-силния шум вътре в каската. Спойлерите могат да намалят нивото на шума и всъщност дифузера на RX-7 Corsair и въздуховодите на Condor ще помогнат за значително намаляване на нивата на шум в тези каски, тъй като те действат като спойлери. Ние тестваме нашите каски във въздушни тунели, но също така и при нормални условия на движение, с различни мотори, скорости и метеорологичните условия. Тези тестове показаха, че каските Arai са сред най-тихите, тествани досега. Всъщност моделите RX-7 Corsair и Astro/R are са най-тихите в каталога на Аrai.
8. Има ли различия в каските за мотори и за състезателни коли?
Да! Нека започнем с това: каските за състезателни коли са направени от огнеупорен материал Nomex . Системата за защита е по-силна (но не разполага с оптимизираните “държачи” на моделите за мотоциклет) и материала на щита е по-дебел по изискване. Отвора за визьора емного по-малък за някои модели , формата на външната коруба също варира. Състезателните автомобилни каски имат SNELL одобрение в световен мащаб, което се дължи на факта, че тези каски са предназначени само за състезания. Моторните каски са разработени също така и за нормална употреба, но те всъщност са същите като каските, използвани от пилотите в различните състезателни дисциплини.
9. Кои защитни системи на визьорите са налични за каските Arai?
Визьорите на каските Arai са в следните цветове: прозрачен, леко опушен, тъмно опушен и жълт. (Тъмно-опушеният не е наличен във Великобритания, заради законови ограничения . Жълтите щитове са предназначени за използване при дъжд и мъгла, тъй като предлагат по-добър контраст в тези климатични условия. Защитната система Super AdSis предлага лесна смяна на щита, без да са необходими каквито и да било инструменти.С новата система LRS (лостова система за сваляне) представена през 2000 година, смяната на визьора е дори още по-лесна.
10. Какво да правя когато дъждовни капки или вятър влязат в каската?
След по-дълъг период на използване, визьорът може да има нужда от корекция (реглаж). Визьора може да се коригира, за да се реши проблемът. За да бъдете сигурни, че визьора се коригира според фабричните изисквания и ще гарантира оптимален комфорт и безопасност, ние силно препоръчваме това да се извършва от официален дилър на Arai.
11. Възможно ли да е да почистя материала осигуряващ комфорт?
Вътрешните части на Arai каската са описани като “материал на комфорта”. Подвижните части могат да се измиват с хладка вода и подходящ мек сапун. Но също така и каски с фиксиран интериор могат да се почистят. Използвайте влажна гъба с хладка вода и сапун. След почистването премахнете сапуна с чиста, влажна гъба. Оставете каската да изсъхне обърната надолу, за да позволите на останалата вода , да излезе през вентилационните отвори. Оставете да изсъхне на стайна температура, никога в близост до печки или други отоплителни уреди, тъй като твърде високата температура може да повреди вътрешния материал.
12. Виждам, че Arai има три различни форми коруби. Защо?
Може да се спори, че удобството на каската е лесен аз постигане процес. Производителите на каски правят серия проучвания, за да създадат коруба с подходяща форма и вътрешност, която да пасне на много пилоти, след това изработват каската и я пускат на пазара. Потенциалният клиент пробва каската и тя или му пасва или не му пасва. Каските Arai използват друг подход. Вместо една форма за всички, Arai предлага три различни вътрешни форми, от които да избирате. Arai вярва, че доброто пасване на каската е изключително важно както за удоволствието от карането, така и за постигането на добри резултати. По-добро напасване на каската може да помогне за намаляне на шума, защото ще уплътнява по-добре пространството и ще дава повече комфорт. Тя дава възможност за по-добра възможност за закупуване на каска, която е правилният размер – вместо на един, който е твърде голям – защото в търсенето на комфорт може да се изкушим да си купим размер, който е твърде голям. А твърде голямата каска е една от основните причини за шум от вятър, блъскане и като цяло движението на каската около главата ви.Още нещо –науката за размера на каската, не е точно наука. Ако беше, вероятно някой щеше да е създал перфектната форма каска преди години.Но съществуват безброй форми глави, които варират не само от човек до човек, но от култура до култура. За дизайнерите и инженерите на Arai това означава да работят толкова усилено, колкото е необходимо, за да постигнат „форма, която ще пасне на възможно най-много хора”. Също така е необходим и определен тип компания, която да насърчи своите хора да отделят толкова много време и усилия за търсенето.
13. Каква е разликата във формите на каските?
Всичко се свежда до един основен факт: формата на главата – връзката между дължината и ширината – са толкова важни, колкото и размер на главата при определяне на правилната за вас каска:
  1. Традиционната форма Arai – „Дълъг овал” – за глави с ясно изразена издълженост, комбинирана с по-голяма дължина отпред.
  2. Преходна форма – „Кръгъл овал” – за отчетливо кръгли глави, при които дължината и ширината са почти равни.
  3. “Среден овал” – за глави с овална форма.но със значителна дължина на челото. Тази форма покрива несъответствията между предишните две форми.
Каските на Арай за мотокрос и офроуд сериите – VX Pro серията както и отворените каски от серия SZ на Arai – нямат различни по форма коруби , те произвеждат само един вариант , който е със средена форма (дълъг овал). Това е така защото Arai има минимален проблем с удобството и избора на клиентите по отношение на тази коруба от типа дълъг овал.
14. Как са свързани прилягането на каската и комфорта ѝ?
Използването на различни форми през годините, идва от усещането на Arai, че едно от основните предимства на една добра форма на каската е по-голямият комфорт за потребителя. От всичките постижения, иновации и функции, които са получили бурните овации на клиентите, най-ясно се откроява удобството на Arai. Сам по себе си комфорта изглежда просто нещо. Просто за постигане, просто за оценяване. В интерес на истината малко неща са толква свързани, комплексни и сложни, колкото това да постигнеш комфорт в затворена, плътно прилепнала каска. А пасване, заедно с елементи като тежест, материал на корубата, баланс, вид пяна, плътност имат изключително важна роля.
15. Защо Arai настоява да пробваме нов модел каска и размер преди закупуване – въпреки че вече имаме каска Arai?
Неща като еволюцията на дизайнерските технологии, промените в ECE 22-05 или по-високи изисквания, както и собствените промени и подобрения на Arai през годините могат да доведат до различия в модела и размера, който сте носили и да се чувствате по различен начин в настоящия си модел. Така например, ако сте носили серия Medium RX-7, не забравяйте да опитате най-новата версия Corsair Medium, дори в различен размер. Ще бъдете по-удовлетворен от резултата, и ще получите по-голяма полза от вашия Arai.
16. Вярно ли е, че MotoGP състезателите носят същите каски, които аз мога да си купя?
ДА. Всяка каска Arai е направена по един и същи стандарт. В действителност, най-известните състезатели и шампиони носят съвсем същата каска Arai, която можете да си купите. Наистина. Единствената разлика може да бъда в цветовия дизайн и оцветяване . Същата каска. Колко други компании, произвеждащи каски могат да кажат и докажат това? както казва Мичио Арай, президент и син на основателя: “Arai има само един стандарт. Всички каски са направени еднакви, независимо дали е за святовен шампион или за обикновен моторист от улицата. Как може да се каже, главата на един човек струва повече, отколкото на друг? ”
17. Как работят новите визьори Pinlock?
Вътрешнията визьор Pinlock е монтиран под напрежение между двете вече присъстващи анкерни точки във вътрешността на оригиналния визьор Arai. Силиконов уплътнител предпазва от навлизането на влажен въздух между вътрешния визьор и оригиналния визьор Arai . Специално подготвеният материал е в състояние да поеме невероятно количество влага, предотвратявайки много ефективно замъгляването на стъклото. Визьорът Pinlock може лесно да бъде почистен и има много дълъг живот. Заедно с вентилационните канали, breathguard (на определени модели) и особената позиция анти-мъгла на визьора, замъгляването е проблем от миналото.

© 2019arai logo small Arai Helmet (Европа) B.V. | Всички права запазени | Правна и юридическа информация | Контакт | Вносители | B2B портал | Медии | Последвайте ни на:   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe Facebook   Arai Helmet Europe FacebookRSS feed

Ограничените гаранционни и сервизни услуги на Arai се предлагат на клиенти, закупили каски само от нашите оторизирани търговци. Каска Arai, която Ви е предложена от неоторизиран дилър (особено през Интернет), може да е фалшива, повредена или открадната. В тези случаи, Arai не носи отговорност за вашата покупка.